Hizmet kalitesi ve memnuniyet yönündeki soru işaretleri kurumun geçmiş deneyimine dayalıdır.

Müşteri hizmetin değerini ve niteliğini ancak satın aldıktan sonra değerlendirilebilir. Tüketici bir hizmeti satın alırken daha çok kurumun geçmişteki deneyimlerinden yararlanmaktadır. 1998 Yılında, başlayan faaliyet konumumuzun temeli ısıtma havalandırma, enerji kimlik belgelendirme ve enerji yönetimi alanlarındaydı.

Bugüne kadarki süreçte ENES Mühendislik ve EMA verimlilik olarak 5.000’e yakın Resmi kurum ve kurumsal firmalara danışmanlık ve belgelendirme alanlarında, hizmet verdik. Referanslarımız, verdiğimiz hizmetin değerinin ve niteliğinin göstergesidir.

Bilinçli, deneyimli, etik değerlere saygılı ekibimiz ve yönetim kadromuzla diyoruz ki; uzun yıllara dayalı iş tecrübemizi OSGB TEMA çatısında “6331 Sayılı Kanunun her aşamasındaki” faaliyetlerimizle varız ve var olmayı hedefleyenlerdeniz.